четвъртък, 23 юли 2015 г.

Домашна работилничка - шаблони

Здравейте!

Както ви обещах в предишния пост, днес показвам какво си измайсторих, заради вълната от микс медия проекти, която напоследък ме е обхванала. Сигурна съм, че не откривам топлата вода, но пък мога да бъда полезна на някого.
Първо си открих едни стари прозрачни пластмасови листчета, останали кой знае от каква опаковка. Реших, че ще ги превърна в шаблони. За съжаление, първия лист, който подхванах, се оказа доста дебел и си счупих ръцете със скалпела.


После реших да пробвам от по-тънкия да режа формички с Биг Шота. Горе долу се получи, но ми се стори, че зоря машинката.



Върнах се отново към рязането на ръка.



Режех, печах палачинки и си мислех: "Хубаво де, какво му трябва на един шаблон, за да е що годе качествен и годен за многократна употреба? А и да се реже лесно като хартия? Плътен картон, ама непромокаем... Плътен! Непромокаем!?! И тук ме осени идеята - в какво хората продават соковете!? В ПЛЪТНИ, НЕПРОМОКАЕМИ КАР-ТО-НИ!!! Урааа! Това ще да е!"
И наисина, разрязох първата кутия от изпит сок, измих картона, наложих си отпечатано копие на шаблона, който исках да изрежа върху картона и се хванах за скалпела! Оооо, който е рязал пластмаса веднага ще усети разликата. Тук рязането е пъти по-лесно и подлежащо на контрол.
Така си направих още един шаблон.



И накрая разгледах всичките си щанци, набелязах си кои са подходящи за целта и нарязах малко и от тях. Сега само чакам да изпием соковете, за да нарежа още дузина шаблони :)))
Очарована съм от резултата. Между другото и изрязаните елементи са страхотни - излизат си с релеф, без да е необходимо допълнително минаване с машинката и другите подложки. Изобщо - крафтърско щастие!




Следващия път ще разкажа и за другия ми, макар и не особено успешен опит за трансфер на изображение. Експериментите продължават :)

Ами за сега толкова от мен. Както ви казах не изхвърляйте нищо!

Хубав, усмихнат и спорен ден: DUENDE


2 коментара:

  1. Чудна идея те е осенила. Аз имам доста домашни шаблони най-вече от папки изрязани, но ще пробвам и с кутията от прясното мляко. Благодаря за споделеното.

    ОтговорИзтриване
  2. Моите домашни са от картон, но са така импрегнирани от пастите, че са като пластмасови. Ще трябва да се опита и по твоя начин.

    ОтговорИзтриване