вторник, 3 март 2015 г.

Always 23

Здравейте!

Последният ми проект е правен за играта в Картишок . Пак се зарибих по нещо, което не съм правила. Този път, признавам, от много време ми се въртеше в главата да пробвам някой различен и по-нестандартен фон. Но от тази идея за фона, до това, което в крайна сметка се получи...доста заигравка падна. От много време мъж ми ми беше купил едни акрилни бои, които така и нямах идея какво да правя. Е, сега влязоха в приложение. Реших да дам живот на един стар тефтер. Намазах здраво корицата със златно и сребърно; после минах с малко бяла структурна паста. Имах изостанала мрежичка от букет цветя, която свърши работа за текстурата... Картинката ми е особено любима, оцветявана беше с копиците ми преди години... Надписът си дойде сам - на него впоследствие мацнах малко кракле за напукан ефект. Този път реших да заложа на практичната страна на нещата и, макар че мноооого се изкушавах да залепя едни червени цветя, в крайна сметка заложих на мъничките цветчета, които не са обемни - все пак е тефтер и предполага честа употреба и носене насам натам :) Поради същата причина оставих и задната корица в оригиналния й тъмносин цвят. Много се надявам да се хареса на късметчето ми.


А тефтера мисля да го включа тук: 




3 коментара:

  1. Много яка мадама и уникално добро послание. Чудно тефтерче е станало. Радвам се, че се включваш в купона при нас.

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. Thank you for joining us at Card Mania Challenge we hope to see you again soon:)

    Marzena DT

    ОтговорИзтриване